maandag 18 maart 2013

Mijn hobby's.....ballonnen

Ballonnen....wel iets heel anders.
Die figuurballonnen hebben me altijd aangetrokken. Maar waar haal je die ballonnen vandaan? Totdat ik bij de Action een setje tegen kwam om het te proberen. Dat was dus absoluut GEEN succes. Van de 50 ballonnen knapten er 45. Maar die 5 die wel heel bleven....waren geweldig. En ik was zo enthousiast, dat ik via internet professionele ballonnen heb aangeschaft. En zoals met alles, liep ook dit weer uit de hand. Ik ben helemaal in de wereld van het ballonvouwen gedoken, en kreeg uiteindelijk zelfs hulp vanuit België. Nu heb ik duizenden ballonnen weggedraaid.

Het leukste is om de gezichten van de kids te zien. Alleen het opblazen vinden ze al bijzonder. Want als je begint.....heb je binnen een paar seconden een "slurf" van 150cm. En daar wordt dan in no time ook nog weer wat moois van gemaakt. Ook de volwassenen vinden het stiekem toch wel leuk....


Soms laat ik kinderen zelf kiezen wat voor figuur ze willen, soms mogen ze een kleur kiezen. Maar niet altijd want anders willen alle jongetjes een zwaard en alle meisjes een bloem of paard. Of iedereen een pinguïn  omdat die eerste die je gemaakt had zo mooi was....


Ook dit is weer een leuke hobby, waar je altijd vrolijk van wordt. 

5 opmerkingen:

  1. Jee wat een coole hobby zeg! Erg mooi allemaal. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, wat een leuke hobby!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk is dat!! Mijn kids worden ook altijd helemaal vrolijk van zulke ballonnen!! En zelf sta ik altijd te kijken van wauw hoe doen ze dat????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor! Ik heb het ook eens geprobeerd met goedkope ballonnen maar daar was ik snel klaar mee. Nu gebruik ik ze om een cadeautje mee op te leuken en niet om figuren mee te "draaien". Dat laat ik maar aan jou over!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi
    wat een mooie figuren zeg

    zelf ga ik morgen denk een paashaas maken voor de komende paasdagen en idd met de prof ballonnen anders knappen ze steeds
    :)

    mag ik vragen waar jij je ballonnen koopt?
    ik haal ze nu steeds in een real life winkel nl
    ik ga je blog volgen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)