zondag 5 januari 2014

Waarschijnlijk JA

Jullie reacties trekken me over de streep. Ik ga morgen even shoppen voor wat garen. Ik zag vorige week mooi garen in de uitverkoop. Eigenlijk ben ik daardoor ook gaan twijfelen. Morgen maar kijken of het er nog (genoeg) is. Ik heb nog wel restjes, maar niet genoeg. Dus ik zal er toch wat aan moeten schaffen.

Ik heb nog heerlijk snelle appeltaartjes gemaakt. En super makkelijk! Je neemt zoveel plakjes bladerdeeg als dat je taartjes wilt. Evt. rol je ze iets uit met een deegroller. Als ze goed dooi zijn doe je ze voorzichtig in een muffin vorm. Je schilt appels en snijd ze in stukjes. Voegt wat rozijnen toe. Ook wat suiker en kaneel naar smaak. Doe dit in de bakjes en vouw ze helemaal dicht. (als je het bladerdeeg wat hebt uitgerold is het dichtvouwen wat makkelijker). Bestrijken met wat geklutst ei en in de oven volgens de beschrijving op het bladerdeeg pakje.



Wij vonden ze warm het lekkerst, maar koud smaakten ze ook goed!

2 opmerkingen:

  1. Die taartjes zien er lekker uit. Mmmm

    Jou vorige blog heeft mij ook over de streep getrokken hihi. Ik heb gister avond nog wol besteld en ga ook beginnen aan de deken. Nu maar hopen dat het me gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze tip voor taartjes ga ik onthouden. Bedankt! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)