maandag 6 januari 2014

CAL

Ja, ik ga het proberen. Vanmorgen gekeken of de wol die ik in gedachten had nog aanwezig was bij het Kruidvat, maar alles was uitverkocht. Daarom maar mijn eigen voorraad mand ingedoken. Ik heb ook nog behoorlijk wat Saskia wol liggen van de Wibra. Dus daar ga ik mee aan de slag. De Wibra was vanmorgen niet open dus ik heb niet kunnen kijken of ze daar nog mooie kleuren hadden. Maar meestal hebben ze voldoende op voorraad van de gewone Saskia, dus dat moet niet zo'n probleem zijn.


Nu ik het weer bekijk denk ik dat ik de oker eruit haal. Of wat vinden jullie? Ik heb nog een bruine liggen met wat kleurverloop, misschien dat ik die er nog wel bij doe. Ik begin gewoon met de donkerbruine en dan de beige. En nu.....beginnen. Op de één of andere manier vind ik beginnen altijd erg moeilijk.

6 opmerkingen:

  1. persoonlijk vind ik de oker er ook heel mooi bij kunnen... succes zet hem op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien kun je een van de lichte kleuren vervangen door een fellere? Roze of fuchsia misschien? Of een mooie groen?
    Het is heel persoonlijk en moet bij je eigen smaak en interieeur passen... Ik heb er ook heel lang over gedaan om kleuren te kiezen.... Kijk maar eens op mijn blog, dan lees je er van alles over...
    Groetjes en succes!
    Marian.

    Enne... gewoon beginnen man!! Die twee toeren zijn zoo af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou de oker erbij laten, juist even een frisse kleur erbij. Ik was zaterdag bij de Wibra, daar nul komma nul Saskia, maar dat komt omdat half NL die deken gaat haken denk ik. Ik moest wat anders hebben trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met het beginnen van je deken. Hier moet ik nog even wachten op mijn bestelde wolletjes en dan maar eens zien of ik de tijd kan vinden haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou oker er ook bij laten .... geeft een mooi effect ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)