zaterdag 7 december 2013

Sushi

Ik had heel graag een geweldig berichtje geplaatst over de sushi die we hebben gemaakt.
Ik had laatst een heel handig apparaatje gekocht. Tenminste... zo deed de mevrouw van de beurs het overkomen. Zij maakte er de mooiste sushi mee, en die smaakt ook lekker (achteraf was het al ver na etenstijd en had ik nog niets gegeten).

Dus wij wilden ook sushi. Alles in huis gehaald en aan de slag. Nu hadden hieronder de mooiste foto's moeten staan, maar het mislukte. Het viel uit elkaar, en zag er niet uit. Maar niet getreurd, het moet toch kapot, dus we gaan het wel opeten. Ik weet niet wat er mis was, maar het smaakte echt niet lekker. Ik lust eigenlijk alles, maar dit was gewoon niet te eten. Dus helaas, ons sushi avontuur zullen we niet snel herhalen. Nu nog wat anders verzinnen wat we met het apparaatje kunnen, dus al iemand een goed idee heeft, houd ik me aanbevolen!

4 opmerkingen:

  1. Da's balen zeg, sushi is zooooooooooooooooo lekker !!
    Ik zie hier een plakband automaatje in hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaw, wat jammer! Altijd balen zoiets, maar dan toch maar lekker ergens sushi eten.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. uh, heb nog nooit sushi gegeten...... kan je niet helpen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)