zaterdag 30 november 2013

kettinghangers

In mijn vorig berichtje vertelde ik al dat ik ook met een ander materiaal aan de slag ben gegaan. Het is een soort kunststof / plastic. Het is er in heel veel kleuren en je kunt er op heel veel manieren mee werken. Ik heb er nu een paar kettinghangers van gemaakt. Ik had een nieuw jurkje gekocht, maar kon geen bijpassende ketting vinden voor een redelijke prijs. Nu heb ik hem zelf gemaakt en het past perfect. Ook draagt het heerlijk. Het is ook weer een lichtgewicht materiaal. Ik had in de winkel verschillende kettingen om, maar die waren allemaal zo zwaar, en dat vind ik helemaal niet prettig. Ik heb er zelf van rubber koord kettinkjes bij gemaakt. Zo kon ik zelf de lengte bepalen, en het draagt ook fijn. Ook deze hangers ga ik verkopen. Ze kosten ook € 4,- en met een rubberkettinkje erbij, in de gewenste lengte kost hij € 5,50. Er zijn heel veel kleur(combinaties) mogelijk dus zoek je iets? Overleg even, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Ik heb nu 2 "grillige" modellen gemaakt, dat vind ik zelf heel mooi. Maar ik ga binnenkort ook experimenteren met strakkere modellen (denk aan vierkant, ovaal of cirkel)



1 opmerking:

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)