dinsdag 10 december 2013

Heerlijk!

Na het vorig berichtje nu ook positief eet nieuws.
Ik had een aantal ingrediënten in huis waar ik wat lekkers van wilde maken. En dat is gelukt. Ik heb kipfilet genomen, bestrooid met wat Italiaanse kruiden. De kip filet op de dikkere stukken wat ingesneden, zodat ik hem wat gelijkmatiger neer kon leggen. Toen de filet bedekt met ontbijtspek. Daarop dunne plakjes tomaat en daar weer geraspte kaas overheen. Toen 35 minuten in een voorverwarmde oven op 200 graden. Het eindresultaat was echt heerlijk!
Ik heb een foto gemaakt voordat het de oven inging, maar die kan ik even niet plaatsen, dus hij volgt nog. Toen het eruit kwam was het al op voordat ik aan een foto toe kwam.

3 opmerkingen:

  1. hihihi... dan is het echt lekker geweest klinkt goed in elk geval

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie het zo voor mij ... het water komt me in de mond!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm ik heb nog geen foto gezien, maar alleen al hoe je het vertelt krijg ik er al zit in hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)