vrijdag 21 juni 2013

Bezigheden

En ineens is het 2 weken geleden dat ik een berichtje plaatste. Wat gaat de tijd snel. Mijn blog heeft even stil gestaan, maar ik heb zeker niet stilgezeten.
Vorig weekend was de kerkpleinmarkt. Daar zit ik in de kledingcommissie. Met 5 dames zoeken we het hele jaar alle kleding uit die wordt binnengebracht. We strijken het, hangen het netjes op en prijzen het. Heel erg gezellig! En tijdens de kerkpleinmarkt hebben wij ons eigen kledingkraampje. Vrijdags hebben we met z'n allen het kraampje ingericht, en zaterdag mochten we voor winkeljuf spelen.



Wat was het gezellig en wat hebben we goed verkocht! We zijn er wel trots op, maar zoals iemand terecht zei: We moeten de Heer dankbaar zijn dat wij dit kunnen en mogen doen. Dat Hij het allemaal mogelijk maakt. En dat we zo'n leuke vriendinnengroep zijn geworden. Maar het is natuurlijk super dat er zoveel geld is binnengekomen voor de goede doelen. Fijn dat wij daar ons steentje aan konden bijdragen. Dus vol goede moed en zin gaan we weer door voor volgend jaar.

Maandag mocht ik met de twee jongste kids mee op schoolreisje naar de dierentuin. Leuk, maar erg vermoeiend. En 's avonds konden we direct door om de wandel 4 daagse te lopen. Vier avonden 5 km met de jongste twee. De oudste liep de 8 km met zijn vrienden. Zij maakten er een sport van om als eerste binnen te zijn. En dat is ze gelukt! Ik vond het een goed streven, want dan hebben ze ook geen tijd om onderweg kattenkwaad uit te halen.....
Gelukkig viel het weer alle avonden mee. Er was noodweer voorspeld, maar dat is uitgebleven. Gisteravond de intocht, waarbij we allemaal heel erg verwend zijn. Mooi bloemen en voor de kids lekker veel snoep. Ik was zelf natuurlijk ook aan de knutsel geweest om ook wat uit te kunnen delen. Ik had het eenvoudig gehouden, maar het werd gewaardeerd.



Knutselen heb ik de laatste weken weinig gedaan. Als het mooi weer is doe je toch weer hele andere dingen. Lekker even in de tuin enzo.
Ik heb nog wel heel snel een hoesje voor mijn nieuwe telefoon gemaakt. Ik heb nu ook zo'"veegmachine". Een afdankertje, maar voor mij super!






6 opmerkingen:

  1. zo , wat heb jij het druk gehad zeg! maar fijn om je weer te lezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het aardig druk gehad zo te lezen, maar wel leuk allemaal. Fijn weekend (en misschien een beetje uitrusten)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker druk zeg, wij mogen vanaf maandag de oudste wil de wandel 4 daagse en de jongste de zwem 4 daagse, geen idee waarom ze dat nu in dezelfde week doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prijs de Here voor de goede opbrengst en dat het goede doel er wel bij mag varen.
    En knap hoor met kids op pad, zou niets voor mij zijn
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om weer een berichtje van je te lezen! Wat fijn dat jullie zo met elkaar bezig zijn en op deze manier wat voor anderen kunnen betekenen. Mooi werk!
    En het is zo waar dat je met mooi weer anders bezig bent..
    Maar het wordt weer handwerkweer, dus wie weet...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh lOL..."veegmachine" hoe kom je erop! Ik lag hier in een stuip.

    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat, ik zal het met plezier lezen :-)